donderdag 25 april 2013

Lief klein tijgertje

Ik heb ondanks het mooie weer, de haaknaald niet laten liggen en ben druk bezig geweest met een klein tijgertje.
Het projectje ging lekker snel en ik vind het eindresultaat best wel schattig en geslaagd! :)



Helaas is de foto wel van slechte kwaliteit, omdat deze gemaakt is met mijn gsm. (Ik kon gewoon niet wachten met het laten zien van mijn creatie)

Misschien moet ik binnenkort maar eens tijd zoeken voor een echte foto-shoot met mijn goede camera..

Op naar het volgende haaksel!

Lieve groetjes van Loraine / Twinklez


Wat heb ik gebruikt:
Garen: Catania
Kleuren:  zwart 110, natuur 105, oranje 189
Materiaal: 100% katoen
Haaknaald: 3mm
Extra's: synthetische vulling, veiligheidsoogjes 10mm
Patroon: Tony de tijger (link)

3 opmerkingen:

  1. Wat lief!!! Succes met studeren! ;) Mij lukt het voor geen meter vandaag, eigenlijk de hele week al niet.. Geen concentratie, te veel andere leuke dingen in mijn hoofd, haha!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel voor je leuke reactie op mijn gehaakte top :) En dit tijgertje is he-le-maal te schattig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd! :)
    Ik maak ook altijd foto's met mijn telefoon, ik heb geen betere camera helaas.
    Liefs, Janne

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie,
ik lees ze met plezier!