maandag 29 april 2013

Haaknaald aan de kant, pen in de hand.

Helaas beginnen over een dikke maand mijn examens,
en zal ik dus even meer tijd in mijn studeerwerk moeten steken
en iets minder tijd in het haken.



Erg spijtig, want ik heb nog zoveel projectjes op mijn to-do-list staan die ik zo graag wil maken.
Het zal dus eventjes wat langer duren voor ik een nieuw haakwerkje kan 'showen' op mijn blog.

Ik neem in mijn studeerpauzes wel de tijd om blogs te bezoeken, te lezen, berichtjes achter te laten en reacties te lezen. 

Tot gauw,

Lieve groetjes!

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke haaksels heb jij al gemaakt seg! Mooi!! Ik ben volger van je blog geworden! En ik wens je heel veel studeer succes zodat je goede examens zal hebben!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Suc6666666666666 met studeren en je haaknaald lopt niet weg hoor. Na je exmamens kun je weer volop aan het haken. Je haakt wel hele mooi dingen dus na je examens kom ik weer kunsstukken hier van je bewonderen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor de aanmoediging en het lieve compliment! :)
      Ik kom regelmatig ook bij jouw blogje langs'piepen'.
      x

      Verwijderen
  3. hoi hoi,

    kwam je blogje tegen en ben meteen volger bij je geworden hoor. Want wat heb jij een leuk blog meid!
    Heel veel suc6 met studeren en ik ben zeer benieuwd naar alle mooie dingen die je nog maken .. uh haken gaat hihi.

    Liefs * Haakjuffie *

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie,
ik lees ze met plezier!