dinsdag 26 maart 2013

Quality time

Sorry voor de stilte op mijn blog,
maar vanwege mijn schouder kon ik niet veel knutselen
en dus ook niet veel nieuwtjes vertellen

Nu is mijn schouder wat aan het beteren,

maar na onderzoek met een echo en foto's 
vertelde de dokter mij dat pillen het probleem niet zouden wegnemen 
en dat we het gaan proberen weg te krijgen met fysio.


Ik heb nog regelmatig last bij bepaalde handelingen, 
en hiervoor kan ik voorlopig enkel een pijnstiller innemen.. 
Ik hoop dat de fysio snel gaat helpen!

Maar nu even wat leukers!
Dit werkje ligt al meer dan een maand te wachten 
om een volledige knuffeltje te worden,
en daar kan ik eindelijk, beetje bij beetje, weer mijn tijd is steken.
Het voelt weer goed om in de haaknaald te kruipen!





Wat het wordt is nog een kleine verassing 
(voor de mensen die het niet uit de foto kunnen halen),
maar ik hoop dat jullie de kleurencombinatie al mooi vinden.
En ik hoop dat ik hem snel volledig op mijn blog kan laten pronken :)



Groetjes Twinklez

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je reactie,
ik lees ze met plezier!