zaterdag 9 maart 2013

Eerste amigurumi: Dibbes

Ik ontdekte het haken op internet
en kon niet wachten om ook te beginnen.
En zo 'slim' als ik ben, wou ik niet met het makkelijkste beginnen,
 maar met iets wat ik echt mooi vond.

Dus ging ik naar de winkel,
kocht ik het boekje "Amigurumi & More", een haaknaald, en katoen/wol.
Wat rondzoeken hoe het werkte,
en gelijk beginnen met Dibbes de Draak, ja zo doen we dat! 

Het koste heel wat moeite, gestress, geerger en tijd,
maar uiteindelijk kwam er toch een Dibbes uit mijn haaknaald tevoorschijn!
En voor mijn allereerste Amugurumi ben ik er best trots op!


Dit schatje is toch om op te vreten?! (figuurlijk dan he)


Wat heb ik gebruikt:
Garen: Catania
Materiaal: 100% katoen
Haaknaald: 3mm
Extra's: synthetische vulling
Patroon: Amigurumi & More van Tessa van Riet-Ernst (boekje)

1 opmerking:

  1. Ah, wat is hij leuk! Ik zag je reactie op mijn blog en ga je volgen!
    Liefs Anniek

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie,
ik lees ze met plezier!