dinsdag 25 februari 2014

STOP

Beste bloggers,


ik ben van plan te stoppen met mijn blog.
Ten eerste krijg ik niet veel reacties,
ten tweede kost het mij op dit moment te veel tijd,
en ontdek ik dat er spam-reacties rondgaan op blogger (mijn blog in ieder geval)



Ik zal het heel erg missen, en misschien kom ik in de toekomst nog wel terug bloggen.

Mensen die toch willen volgen wat ik maak mogen dit altijd doen op mijn facebook:

Of mij motiveren met genoeg reacties om toch te blijven doordoen ;)
Wie weet verander ik dan van gedachten..


8 opmerkingen:

  1. Jammer... Maar misschien moet je je realiseren dat het niet gaat om de reacties, maar om het plezier dat je er zelf in hebt! Wie weet zien we je nog terug!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer als je stopt ik lees graag mee maar plaats niet zo vaak een reactie. Maar het allerbelangrijkste is wat jezelf vind als je er geen plezier meer in hebt tja dan houd het inderdaad op denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat jammer maar ja je moet het nog wel leuk vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel jammer, maar zoals bovenstaande dames al aangeven: je blogt voor jezelf en als je er geen plezier meer aan beleeft, is het beter te laten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jammer als je stopt ,ik volg je al op face book dus zie daar ook je berichten ,je moet het natuurlijk wel leuk vinden he ,en hinderdaad er gaat veel tijd in bloggen ,en blogs volgen zitten ,maar misschien mist je je blog wel en ga je toch weer een nieuwe maken dan hoor ik het wel via f.b grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bloggen doe je voor je plezier. Heb je dat niet van het bloggen, dan is het handig om andere leuke dingen te gaan doen. Zo heb ik ik weinig met Facebook, dus daar zal ik je helaas niet volgen.
    Toch zou ik het wel jammer vinden als je stopt. Het spammen kun je met wat extra instellingen zo veel mogelijk tegengaan. Doe wat voor jou het beste voelt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammer als je stopt maar ja je moet er zelf wel plezier in hebben. Wie weet na al deze reacties dat je toch nog doorgaat. Helaas kan ik je niet volgen via Facebook.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thanks for the article really apreciate it

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie,
ik lees ze met plezier!