vrijdag 17 januari 2014

Lekker bezig.


Ja hoor, we hebben het haakvirus weer helemaal te pakken!

Deken
Mijn deken is nu ongeveer 80 cm lang. Nog 1.5 deze lengte te gaan. Ooit lukt het me wel om het af te krijgen!

A Granny A Week
Gisteren kwam er onverwachts nog een granny-patroontje op de facebook-groep.
Natuurlijk kon ik niet achterblijven en pakte meteen mijn restjes garen weer om de derde er ook bij te haken.

Iets nieuws!
Tussendoor wou ik ook nog iets anders haken (jaja, 3 projecten omdat het kan)
Na even zoeken op Ravelry was ik verkocht: deze prachtige omslagdoek
Wat een plaatje, ik had helaas geen zijde maar dan maar met katoen proberen.
Zie hier al 3 exemplaren, ik ben zo benieuwd hoe hij eruit komt te zien!



Ohja en voor wie het nog niet had gezien: ik heb ook even een nieuwe banner gemaakt. Was de oude een beetje beu :)

Zo, nu even nog een bloemetje haken en dan naar mijn ouders om met mijn woefies te knuffelen!


4 opmerkingen:

  1. Je deken wordt echt mooi! Voorlopig ben je nog wel zoet ermee ;-)
    De omslagdoek wordt super met deze vierkanten! Ik ben nu al benieuwd naar het eindresultaat!
    Fijn weekend, veel plezier met knuffelen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, jij bent lekker op dreef! Je ripledeken wordt erg mooi en je omslagdoek beloofd ook veel goeds! Fijn weekend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke banner. Je omslagdoek wordt vast erg mooi. Leuke levendige kleurtjes trouwens. En je deken, ja, volhouden hoor, die wordt zeker en vast de moeite waard.

    Groetjes
    Patricia x ( pats-ditjes-en-datjes.blogspog.be )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat mooi allemaal, heerlijk frisse kleurtjes!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie,
ik lees ze met plezier!