donderdag 26 september 2013

Verrassende post



*plof* "er is post voor jou"
En op dat moment lag er een dikke envelop voor me,
geen flauw idee wat dat nu weer kon zijn.. Zal wel weer reclame zijn, dacht ik..

Tot ik de envelop open deed en ik er het haakboekje uithaalde wat al een half jaar op mijn wishlist stond: Zoomigurumi!
Er zat een briefje bij waarin stond dat ik deze had gewonnen met een wedstrijd van KVLV.
Zoals altijd vergat ik ook deze keer dat ik had meegedaan aan wedstrijden.
Dus even terugzoeken op internet, had ik deze gewonnen (1 van de 5) met het insturen van mijn foto van Teckeltje,  Paardje en Tijgertje.
Wow, ik voelde me echte super trots en blij!




(sorry voor alweer de slechte kwaliteit, ik vergeet de hele tijd mijn camera bij mijn ouders thuis)

Ondertussen heb ik deel 2 van Zazzle ontvangen, dus eerst die even afwerken.
Maar zodra die af is weet ik zeker dat er binnenkort een Wasabi of Egbert voorbij komt hupsen.

3 opmerkingen:

  1. Proficiat met dit leuke boekje. Daar ga je vast hele leuke dingen uitmaken. Ze zijn heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel toevallig op jouw blog beland en je hebt een volger erbij. Zeer leuke creaties en een fijne blog om van te genieten. Veel succes met het leuke boek. Groetjes, Tinne ( kom gerust eens piepen op mijn blogje )

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie,
ik lees ze met plezier!