woensdag 29 mei 2013

Granny Mandala's





De laatste week heb ik weer iets nieuws geprobeerd: een granny mandala.
Makkelijk patroon, maar superleuk om te doen!
Voordat ik het wist was ik al bezig aan de 2de,
en daarvan wou ik een setje maken dus ook al plannen voor een 3de.

De eerste heb ik gehaakt met vrolijke kleuren en wit, beetje geimproviseerd.
Hij is redelijk groot geworden, maar nog perfect voor op bijvoorbeeld een salontafel.


Daarna pakte ik 2 lichte kleurtjes die ik nog had liggen, en wou hier 2 kleinere mee maken.
Ze zijn precies het omgekeerde kleurenpatroon.
Hoewel ik de eerste hierboven mooier vind,
zijn deze ook nog best geslaagd en zullen er wel liefhebbers voor zijn.


De kleedjes zijn nog wel een beetje golvend, ik moet ze nog strijken/persen,
maar ik was er nog niet aan toe gekomen en wou ze toch echt al laten zien!

Wat heb ik gebruikt:
Garen: Catania fine
Materiaal: 100% Acryl
Haaknaald: 3mm
Patroon: via Ravelry (Link)


7 opmerkingen:

  1. Die zien er heel leuk uit! ik ga het patroon eens bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik vind vooral je eerste prachtig!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw!!

    meid, wat kan je dat mooi zeg!

    ennuh.... ik moest je mailen...
    maar ik ben nogal een dummie, want vind nergens niet je mail adres ...
    Geef ik je de mijne, mag je mij mailen okeej?

    haakjuffie@gmail.com

    kusssss voor jou! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi én kleurrijk... ik zet je maandag in de kijker op de wekelijkse link your stuff op mijn blog ikblogjijblogt,
    Wees vrij om ook maandag weer een creatie te komen linken op ikblogjijblogt!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, dat is supertof om te horen.
      Heel erg bedankt!

      Liefs

      Verwijderen

Dankjewel voor je reactie,
ik lees ze met plezier!